شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

قیمت سرامیک سایز بزرگ

۳ بازديد

قیمت سرامیک سایز بزرگ

قیمت سرامیک سایز بزرگ : این محصول به سرامیک کفی که دارای ابعاد تقریبا بزرگ است. این سرامیک ها دارای ابعادهایی بزرگتر از ۹۰ در ۱۸۰ سانتی متر است. در سرامیک سایزهای بزرگ از سنگ های خام که دارای ابعادی بزرگ هستند استفاده می شود. محبوبیت این سنگها با توجه به ساختار منحصر به فردی که این نوع دارد زیاد شده است. این محصول توانسته طرفداران زیادی را جلب کند که می‌توان از علل آن به سختی سطح، تنوع زیاد و یک دلیل مهم دیگر نفوذ ناپذیری در مقابل اب اشاره کرد.

خرید اینترنتی کاشی سرامیک اسلب

سرامیک های اسلب در رنگ ها، طرح ها و اندازه های متنوعی در دسترس می باشند و امروزه به علت تنوع های بسیاری که دارند با سنگ اسلب رقابت می کند و بسیاری از طراحان و معماران بین اینکه سنگ و سرامیک کدام را انتخاب کنند و کدام یک بهتر است، دچار مشکل می شوند.

نصب سرامیک اسلب

نصب سرامیک اسلب با وجود سایز بالا که موجب وزن بالا می شود، می توان از چسب سرامیک استفاده کرد. استفاده از چسب، نیاز به مهارت خاص درنحوه استفاده از آن دارد تا بتواند وزن سرامیک را تحمل کند. نکته دیگر اینکه سطح زیر سرامیک اسلب باید کاملا صاف و هموار باشد.کوچکترین ناهمواری در فرایند نصب مشکل ساز می شود.

چرا استفاده از سرامیک سایز بزرگ انقدر محبوب شده است؟

این محصول به دلیل سطح یکپارچه‌ای که ایجاد می‌کند و قیمت مناسبی که در مقایسه با سنگ طبیعی دارد، بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته است. جالب اینجاست که این سرامیک‌ها مقاومت و دوام بیشتری نیز نسبت به سنگ طبیعی دارند. تنوع بسیار عالی این محصولات (سرامیک سایز بزرگ کف و سرامیک دیواری سایز بزرگ) این امکان را برای طراحان فراهم کرده که قادر به طراحی و دیزاین‌های خیره‌کننده باشند. سرامیک های سایز بزرگ به دلیل ظاهر بسیار لوکس و مجلل‌شان برای بسیاری از سبک‌های دکوراسیون داخلی از جمله دکوراسیون‌ مدرن، مینیمال، کلاسیک و اشرافی مناسب هستند.

نصب سرامیک سایز بزرگ سخت است یا آسان؟

در حقیقت نصب سرامیک های سایز بزرگ با توجه به ابعادشان نیاز به نیروهای متخصص خواهد داشت. مثلا یک سرامیک اسلب با ابعاد 120 در 140 سانتی متر را تصور کنید! از یک طرف حمل و نقل و جابجایی این سرامیک‌های بزرگ نیز با سرامیک‌های معمولی فرق دارد. اغلب برای حمل کردن سرامیک های سایز بزرگ از دستگیره‌های مخصوص به نام قاپک استفاده می‌شود. از طرف دیگر اسلب های پرسلانی ابعاد بزرگی دارند و ضخامت آن‌ها کمتر از یک سانتی متر است. بنابراین برای استفاده در نقاطی مثل کانتر، جزیره آشپزخانه و صفحات روی کابینت که به برش احتیاج هست، بهتر است با دستگاه‌های مخصوص مثل واترجت و میزهای برش سرامیک به اندازه دلخواه بریده و استفاده شوند.

بزرگترین سایز سرامیک چه ابعادی دارد؟

سرامیک‌های معمولی اغلب در ابعاد 30 در90 و 30 در 60 ساخته می‌شوند که هم برای سرامیک کف و هم به عنوان سرامیک دیوار قابل استفاده هستند. نوع دیگری از سرامیک‌ها هستند که ممکن است آن‌ها را با نام سرامیک اسلب یا سرامیک سایز بزرگ نیز بشناسید. سرامیک‌های سایز بزرگ شرکت پیشگامان معماری آریا در ابعاد 280 در 120 تولید می‌شوند.

سرامیک اسلب پرسلانی موون هرمس ۲۴۰ در ۱۲۰ سایز بزرگ مات

سرامیک اسلب پرسلانی موون هرمس سایز بزرگ یکی از جدیدترین سرامیک های لاکچری با نمایی تیره با رنگ طوسی می باشد که از نمای خارق العاده و زیبایی برخوردار است. سرامیک اسلب بزرگ ترین سایز در بین سرامیک های موجود را دارد. سرامیک سایز بزرگ هرمس مدل موون دارای ابعاد 240 در 120 سانتی متر می باشد.

مزایای اصلی سرامیک اسلب:

  • تنوع رنگ بالا
  • مقاومت بسیار بالا
  • مناسب با آب و هواهای متفاوت
  • کیفیت مناسب
  • سختی بسیار بالا
  • مقاوم در مقابل ضربه
  • امکان چاپ طرح مختلف روی آن
  • سایز بزرگ
  • دارای لایه لعاب نفوذناپذیر

معایب سرامیک اسلب

  • یکی از مهم ترین فاکتور برای انتخاب نکردن این محصول، سرد بودن آنان در فصل های سرد به دلیل سایز بزرگ آن ها است.
  • مشکل دیگر این نوع محصولات سختی بسیار آن ها است، زیرا اگر فردی روی آن ها لیز بخورد مطمئناً آسیب بدی پیدا خواهد کرد.
  • عیب دیگر این محصولات اندازه بزرگ آن هاست. حمل و نصب آن ها بسیار سخت است.
  • با تمام معایبی که گفته شد، امروزه به دلیل تنوع بالای این کالا از لحاظ طرح و رنگ، متقاضیان زیادی آن را خریداری می کنند.

سرامیک اسلب ایرانی

از سنگها ایرانی می‌توان به محصولات تکسرام و ایفاسرام اشاره کرد. این محصولات از کیفیت و مقاومت بسیار بالای برخوردار هستند. قیمت اسلب سرامیک ایرانی به نسبت دیگر سنگها مقرون به صرفه است.

قیمت سرامیک کف اسلب

این محصول با توجه به ظاهر زیبا، کیفیت فنی و رنگ های خاص متنوع انتخاب تعداد زیادی از سازندگان است. این محصول اسلب را بیشتر افراد به عنوان یک محصول طبیعی که از ترکیب مواد معدنی تولید شده است، می شناسند. این محصولات به دلیل دارا بودن لعاب نسبت به سایر سنگ ها در برابر رطوبت از خود مقاومت بیشتری نشان می‌دهد. فروش این کالا یا سرامیک سایز بزرگ به علت کم بودن تعداد شیارهای موجود در بین بندها و جذب کمتر آلودگی به سنگ، افزایش بسیار چشمگیری پیدا کرده است.

سرامیک اسلب پرسلانی موون هرمس ۲۴۰ در ۱۲۰ سایز بزرگ مات

سرامیک اسلب پرسلانی موون هرمس سایز بزرگ یکی از جدیدترین سرامیک های لاکچری می باشد که از نمای خارق العاده و زیبایی برخوردار است. دیزاین این سرامیک تیره با سرامیک کف روشن یا همرنگ خود یک جذابیت خاص و لاکچری به محیط شما می دهد.

  • سرامیک اسلب بزرگ ترین سایز در بین سرامیک های موجود را دارد.
  • نصب اسلب شیوه ی خاصی را می طلبد و نسبت به سرامیک معمولی سخت تر می باشد.

چرا اسلب پرسلانی موون در سایز ۲۴۰*۱۲۰ بخریم؟

  • سرامیک اسلب سایز بزرگ را می توان از سنگ های تراورتن، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و سنگ مرمریت تولید کرد.
  • زیبایی سرامیک اسلب پرسلانی موون هرمس با توجه به نشان دادن سطح بزرگی از سرامیک قابل تحسین می باشد.
  • به همین جهت معماران در دهه های اخیر در طراحی های خود از سرامیک سایز بزرگ استفاده می کنند.
  • از کاشی و سرامیک سایز بزرگ عموما در لابی ها و سالن های بزرگ استفاده می شود.

مزایای سرامیک سرامیک اسلب پرسلانی موون هرمس سایز بزرگ

  • اندازه بزرگ این سرامیک ها که موجب ایجاد فضایی یکپارچه خواهد شد.
  • سرامیک اندازه بزرگ دارای لعاب نفوذ ناپذیری می باشد که در مقابل نفوذ آب و سایر مواد شیمایی مقاوم می باشد.
  • استحکام بالای سرامیک های سایز بزرگ
  • تنوع رنگی بسیار بالا
  • امکان چاپ بر روی این سرامیک ها

مزایای سرامیک پرسلان نسبت به سرامیک معمولی

  • ضد حریق و ساختاری مقاوم در برابر حرارت
  • در دمای ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد پخته می‌شود
  • عدم تغییر رنگ در برابر تابش خورشید
  • مقاوم در برابر شوینده های شیمیایی
  • نفوذ ناپذیر بودن در مقابل آب
  • مقاوم در برابر یخ زدگی
  • مقاومت سایشی بالا
  • مقاوم در برابر خراش
  • استحکام و دوام بالا
  • درخشش زیاد
  • عمر طولانی
  • ضد باکتری

قیمت سرامیک اسلب پرسلانی موون هرمس

قیمت سرامیک اسلب پرسلانی موون هرمس نسبت به سایر سرامیک ها نسبتا بالاتر می باشد که از جمله علل آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه بالا برای فرآوری سنگ اسلب در مقابل سایر سنگ ها

استفاده از کوپ سنگ یا همان سنگ خام سالم با ابعاد بزرگتر که دارای قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سنگ های بی قواره و خام برای تولید این محصول

مزایای نصب سرامیک اسلب دیوار

سرامیک اسلب بدلیل مساحت بزرگی که دارد مساحت قابل چشمگیری را فرش می‌کند و برای محیط هایی با متراژ بسیار بالا کاربرد دارد. یکی از ویژگی بارز نصب کاشی دیوار سایز بزرگ، در نصب آن در نمای ساختمان می باشد که باعث شده تا یک ساختمان نمای یکپارچه ای داشته باشد و جلوه ی ویژه و خاصی به نما ببخشد.

مزایای نصب اسلب سرامیک در کف:

وقتی سرامیک کف سایز بزرگ در کف نصب می شود، سطح نفوذ ناپذیری با کمترین تعداد بندکشی ایجاد شده که در برابر اکثر مواد شیمیایی دارای مقاومت بالایی هستند و برای محیط های مرطوب یا شرایط بد آب و هوایی بسیار مناسب می باشند. سرامیک اسلب به علت سایز بزرگ و کم بودن میان بندکشی های کمتر، تجمع آلودگی کمتری دارد و نظافت و تمیز کردن آن نیز راحت تر است.

نصب سرامیک نمای ساختمان با روش خشک

در روش خشک برای نصب سرامیک سایز بزرگ در نمای ساختمان و از پیچ و قلاب یا در اصطلاح رولپلاگ استفاده می شود. در این روش خبری از ملات، چسب یا دوغاب نیست برای نصب سرامیک نمای ساختمان استفاده می شود.
در ابتدا گیره های آهنی بر روی ساختمان نصب می شوند و سپس کاشی اسلب با استفاده از گیره ها به این داربست متصل می شود. در برخی مواقع به وسیله دریل، سوراخ هایی در دیوار و سرامیک ایجاد می شود و سرامیک را به ساختمان پیچ می کنند.

خرید کاشی تک رنگ منحصر به فرد برای پارکینگ

اغلب در پارکینگ های ساختمانی های مسکونی، اداری و تجاری، دیده می شود که از سرامیک و کاشی های تک رنگ کار می گیرند. این کار نه تنها باعث می گردد تا فضا و محیط پارکینگ یک دست به چشم بیاید، بلکه در هنگام تمیز کردن هم می توان به راحتی این کار را انجام داد. در نوع تک رنگ این محصول، می توان الوان مختلفی را مشاهده کرد.

فروش سرامیک سایز بزرگ ۱۰۰*۱۰۰ با قیمت ارزان

فروش سرامیک سایز بزرگ ۱۰۰*۱۰۰ با قیمت ارزان را فروشندگان مختلفی هستند که انجام می دهند. این گونه از محصول کاربردهای زیادی دارد و در بالا متذکر شدیم در چه مکان هایی می شود از آنان استفاده کرد. اما برای خرید ارزانترین سرامیک سایز بزرگ، باید به مراجع معتبر سر بزنیم. به این ترتیب، دست مان برای خرید در تنوع زیاد باز است و می توانیم بهترین و با کیفیت ترین نوع سرامیک را هم به دست آوریم. فروش ارزان سرامیک مرغوب را شرکت های پخش متفاوتی هستند که در جای جای ایران انجام می دهند.

قیمت سرامیک و کاشی بدنه پارکینگ

قیمت سرامیک و کاشی بدنه پارکینگ، بستگی به عوامل گوناگونی دارد. این محصول نیز مانند سایر کالاهای دیگر در بازار، در کیفیت های متفاوتی ارائه می شود. همین مسئله باعث شده تا نرخ های آن هم بالا یا پایین ارائه شود. برای مثال می توان گفت که قیمت سرامیک کاشی سایز بزرگ با قیمت سرامیک درجه یک ابعاد کوچک فرق زیادی دارد.

خرید سرامیک ارزان قیمت از نمایندگی ها

بسیاری از شرکت های تولیدی و وارداتی سرامیک ها، در جای جای کشورمان، نمایندگی هایی را ایجاد کرده اند. تأسیس شعب، باعث می شود تا مشتری به راحتی دسترسی به کاشی مورد نیاز خود داشته باشد و در همین حال، نوع اصل و مرغوب کالا را خریداری کند. از جانب دیگر، بسیاری از خریداران، در پی تهیه نوع ارزان قیمت محصول می باشند که نمایندگی ها بهترین گزینه در این زمینه می باشند.

کارخانه تولید کننده سرامیک منحصر به فرد در یزد

یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید و فروش سرامیک، یزد نام دارد. البته در این استان، شرکت های زیادی هستند که در این گونه از کالا را می سازند و روانه بازار خرید و فروش می نمایند؛ ولی تولیدی یزد، از جمله نخستین سازندگان سرامیک و کاشی در ایران محسوب می شود که به همین دلیل قدمت زیادی در این عرصه دارد. این کارخانه، با استفاده از فناورهای جدید، سعی می کند تا با عرضه مدل ها و سایزهای گوناگون، به روند فروش بالای خود همچنان ادامه دهد. کارخانه تولیدی سرامیک و کاشی یزد، از بهترین و مجرب ترین طراحان و مهندسان برای ساخت محصولات خود بهره می برد.

فروش ارزانترین سرامیک سایز بزرگ درجه دو

این درجه کیفی، هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و هم این که به نحوی نوع مرغوب کالا به شمار می رود. فروش این محصول هم به شکل کلی و جزئی صورت می گیرد. مشتریان می توانند در هر گوشه ای از ایران، این کالا را به دست آورند و در جاهایی که نیاز دارند، مورد استفاده قرار دهند. در کل، فروش ارزان ترین سرامیک سایز بزرگ درجه دو را شرکت های تولید کننده، وارد کنندگان، شعب این شرکت ها و فروشگاه های حضوری و غیر حضوری به دوش دارند.

صادرات بهترین سرامیک درجه یک سفید رنگ سایز بزرگ

سرامیک های درجه یک سایز بزرگ را اصولاً کارخانه های تولید کننده در رنگ سفید به کشورهای گوناگونی صادر می کنند. این نوع از محصول خریداران زیادی در سر تا سر جهان دارد. سازندگان آن هم سعی شان بر این است تا برای کسب سود بیشتر، بازار کشورهای زیادی را به دست آورند. اغلب سرامیک درجه یک سفید رنگ سایز بزرگ، به نقاطی از دنیا ارسال می شود که فروش بهتری دارد.

منبع : بهیار سرام عرضه کننده انواع کاشی و سرامیک

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.